Chat cu Sorinelo

Ce este un autoresponder?

Ce este un autoresponder?
Un autoresponder seamana foarte mult cu un fax unde formezi un numar sau trimiti un email (in cazul nostru), completezi un formular sau executi o actiune pe un site (cum ar fi sa cumperi ceva) si primesti un raspuns instant.
Cei care folosesc tehnicile de marketing pe Internet sau au afaceri online sunt de acord ca autoresponderele sunt cele mai bune instrumente de marketing inventate vreodata. De ce? Pentru ca ofera oamenilor acces instant la informatie!
Gandeste-te la acest lucru.
Este mult mai probabil ca oamenii sa trimita un mesaj catre un autoresponder decat catre un departament real de vanzari de exemplu. Motivul?
Oamenii doresc informatia ACUM! Oamenii nu vor sa astepte sau sa ceara expres acest lucru.
Dar motivul pentru care expertii in marketing iubesc aceste "scule destepte" in mod special, este ca atunci cand cineva solicita o informatie o"scula desteapta" iti permite sa mergi mai departe cu informatiile in mod automat!
Autoresponderele "destepte" sau "inteligente" pot trimite mai mult de un raspuns si iti permit sa trimiti corespondenta personalizata dupa rapunsul initial...
Frumusetea consta in faptul ca toata corespondenta poate fi scrisa inainte, poate fi pre-setata si pre-programata...
Muncesti o singura data. Tu decizi numarul scrisorilor din corespondenta, tu scrii mesajele si tot tu stabilesti intervalele de expediere...
Si asta nu este tot! Cu alte cuvinte este ca si cum ai avea o echipa de vanzari si promoteri care lucreaza pentru tine, undeva in liniste in spate cu program permanent!
Daca nu ai un contact personalizat, profesional, si sistematic cu vizitatorii websiteului tau concluzia este foarte clara:
PIERZI BANI!
Concluzia finala este urmatoarea: monitorizarea si comunicarea cu clientii tai iti pot creste semnificativ vanzarile. De fapt expedierea mai multor mesaje secventiale pot creste vanzarile cu 80% sau cu 400%. Totul depinde de tine.

Introdu aici adresa ta de email daca vrei sa primesti si alte informatii:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu