Chat cu Sorinelo

Cum sa faci bani cu hotfile.com

Cum se fac bani cu hotfile.com? Aceasta intrebare si-o pun multi dintre voi.Pentru cei care nu stiu ce este hotfile.com o sa va explic pe scurt.Hotfile este un site la fel ca si Rapidshare unde dvs puteti sa upload-ati un (mai multe) fisier(e) si pe urma sa trimiteti link-ul de download pe mess sau prin mail la un prieten.Ce nu stiu multi dintre dvs este ca hotfile.com ne plateste pentru fiecare fisier descarcat(ex. eu pun un fisier pe site,iti trimit tie link-ul de download iar dupa ce tu descarci fisieru respectiv hotfile.com ma plateste cu o anumita suma ,cu cat fisieru este mai mare cu atat este si suma mai mare).Sunt persoane care fac si cate 100-200$ pe luna doar din hotfile.Binenteles daca vrei sa faci mai multi $/luna atunci trebuie sa pui ceva "important"pe hotfile.com si sa dai link-ul si altor persoane de pe internet sa descarce nu numai prietnilor tai.Cum poti sa faci asta? foarte simplu:pe blog-uri si FORUM-uri de ex.ai fost la munte si ai facut 50 de poze super tari ,tot ce trebuie sa faci este sa le pui pe hotfile.com si pe urma sa intri pe forum-urile unde se discuta/descarca de wallpapers si sa pui link-ul tau de download acolo,tot asa poti sa faci si cu video,programe free,wallpapers si tot ce gasesti tu pe internet la liber(deoarece nu vreau sa incurajez pirateria).
Pentru a va inregistra pe Hotfile intrati AICI .Dupa ce ati facut contul mergeti la "contul meu">"editati contul" si configurati modalitatea de plata (recomandat paypal)ca sa puteti primi bani si pentru a putea intra in programul de afiliere. Fara confirmare nu o sa primiti nici un ban.Daca nu va descurcati sunt aici sa va raspund la intrebari .Puteti sa va inregistrati de pe link-ul meu de referal si asa o sa primesc si eu ceva in plus(nu va costa nimic)pt efortul care l-am depus sa scriu acest post. Inregistrare hotfile.com

6 comentarii:

Alina P spunea...

Hmmmm....am tot incercat sa inteleg ultima parte cu afilierea si primitul banilor dar acum ma initiez si sincer, nu am inteles.As vrea cateva detalii .Merci!

Unknown spunea...

este foaret simplu ,trebuie sa alegeti o modalitate de plata,daca nu alegeti nu o sa puteti primi banii

Anonim spunea...

frate te rog ajutama
add YM djcobra94
am pus multe piesa ar trebui sa am in jur de 13 euro in contu de la hotfiles insa imi apare tot 0 euro de ce?

Unknown spunea...

ok dar ai avut descarcari ?
ai setat o adresa pentru paypal unde sa-ti vireze banii?

Anonim spunea...

cum selectezi sa iti plateasca prin PayPal ca nu imi apare ca sa pun cu PayPal

Unknown spunea...

pai si daca am posibilitatea doar prin transfer bancar are ceva?

Trimiteți un comentariu