Chat cu Sorinelo

Site-uri adsense gata facute


Azi v-am pregatit 17 site-uri adsense la care nu mai trebuie decat sa puneti id-ul dvs de la google adsense.Stiu ca sunt persoane care inca le mai vand pe sume intre 100 si 170 de lei dar ca si in cazul "the adsense profit pack" eu o sa vi le ofer gratis pentru ca stiu ca in Romania nu prea te ajuta nimeni cu nimic iar 170 de lei sunt o gramada de bani pentru cineva care este la inceput in afaceri pe internet .In interiorul fiecarui site o sa aveti si un tutorial unde o sa vi se explice cum sa-l puneti online site-ul respectiv.Pentru ca in romania nu se castiga asa bine din adsense site-urile sunt in limba engleza deci si castigurile o sa fie mai mari.Dupa ce e gata site-ul singurul lucru care trebuie sa-l faceti este sa aduceti trafic pe site,iar pentru asta sunt o gramada de metote,una dintre ele o gasesti in "Mania Backlinkurilor".

Pentru a intra in posesia site-urilor lasa-mi adresa de email si o sa-ti trimit link-ul de unde poti sa descarci pachetul.



Vreau site-urile

6 comentarii:

crissbuny spunea...

Bravo Sorinel,

Se vede imediat un om deshis la minte.
Succes,
Criss B

Anonim spunea...

siteuri cu bani nu free

cody spunea...

cool...astept mail

Anonim spunea...

frate de ce zici ca le dai pe gratis?...ca nu e asa eu am incercat

Unknown spunea...

Salut, nu inteleg de ce zice-ti ca ar fi pe bani ... intradevar cele 17 site-uri nu se mai pot descarca pentru ca au fost pe filesonic iar acesta nu mai merge , DAR sa fie clar nu am cerut bani pentru aceste site-uri. O sa le caut prin calculator si daca le gasesc o sa le pun iar la download. Ca sa poti descarca bonusurile de pe aces blog trebuie sa te abonezi ... sa iti lasi adresa si o sa primesti un mail pentru confirmare si link-urile de und epoti sa descarci si alte bonusuri GRATIS

Unknown spunea...

daca e sa fie asdevarat as dori sa intru in posesia la asa ceva ma chinui de mult si nu am reusit - daca mai este de actialitate doresc une-mail -basescu76@yahoo.com

Trimiteți un comentariu