Chat cu Sorinelo

Fa bani cu site-ul tau|Cu Tizo faci bani multi|Bani online din afilieri|Tizo plateste 10 lei pentru fiecare afiliat

Tizo.ro


Fa bani cu site-ul tau, 
Cu Tizo faci bani multi, rapid si simplu

Nu te-ai saturat de tot felu de programe care te plateste cu doar cativa centi ? sau de tot felul de bux-uri care trebuie sa dai mii de clickuri pt doar 1$, sau de diverse programele de afiliere care iti trimit banii doar daca strangi o suma impusa de ei care este imensa si din cauza asta probabil nu ajungi sa ii mai primesti pt ca abandonezi programul inainte sa strangi suma respectiva

Cu Tizo este simplu, la doar 10 refferi, deja ai acumulat 100 ron !!! 

Plata se face prin transfer bancar, cand ajungi la suma de 100 Ron


Cum functioneaza Programul Afilieri? 



Programul nostru Afilieri permite tuturor sa promoveze Tizo prin plasarea unui anunt (banner, panou de cautare sau link) pe site-ul lui/ei. Cand un vizitator da click pe banner sau foloseste panoul de cautare si apoi se inregistreaza pe Tizo, el devine Afiliat. Vei primi 10 RON pentru fiecare utilizator inregistrat. 
Cine poate devenii Partener Tizo ?

Oricine: detine un site interesant, este inregistrat pe Tizo si are contul activat complet.
Cum sa devii partener Tizo ?

* Inregistreaza-te ca un Afiliat al programului nostru.

* Asteapta verificarea contului si a site-ului.

* Insereaza pe site-ul tau un bannner, panou de cautare sau text link . 


INREGISTREAZA-TE


Tizo.ro

Dupa cateva zile se vad rezultatele
va astept si pe voi sa va incrieti si nu o sa va para rau







Azi am ajuns la suma de 100 ron va reamintesc ca la 100 ron puteti sa cereti bani de la tizo .Eu i-am cerut si acum urmeaza procedurile de trimitere a banilor.


Intra si tu ,dureaza 5 min.sa-ti faci contul dupa care trebuie sa dai link-ul dau de affiliat la prieteni si banii incep sa vina.

Lasa-mi adresa ta de email si o te anunt cand pun ceva nou pe blog.

5 comentarii:

Anonim spunea...

au facut o treaba buna cei de la tizo

Anonim spunea...

mai ai un pic si ai ajuns la 100

cristi spunea...

si eu am scos ,merita

iulian andrei spunea...

ma spunemi si mei te rog cum sa bag acel cod ca nu imi intra .. arata doar codul nu se schimba in imagine... dc?

Unknown spunea...

depinde unde l-ai pus ,e un cod html deci vezi unde il pui

Trimiteți un comentariu