Chat cu Sorinelo

Google adsense- castiga bani stand acasa /ULTIMATE ADSENSE PROFIT PACK|the adsense profit pack|ADSENSE PROFIT PACK|AdSense Tracker|Article Site Builde



Afla acum cum poti castiga intre 7 $ si 35 $ pe zi muncind doar 1 - 2 ore pe net!
Sunt dispus sa-ti zic exact metodele pe care le folosesc pentru a castiga intre 7 si 35 $ pe zi. Daca esti dornic sa castigi bani respecti pasii pe care ti voi zice si vei reusi garantat.

Draga prietene,
Vom Lucra cu Marele si Cunoscutul GooGle nu cu o companie Fantoma.
Retine, Google AdSense este GRATIS !

NU exista nimic de cumparat sau de vandut!!

Ei bine, acorda-mi 40 de zile si am sa-ti demonstrez ca poti castiga bani adevarati pe Internet.
Ideea fiind foarte simpla : muncesti cateva ore pe zi, timp de 2-3 luni, pana cand apar primele rezultate si apoi nu trebuie decat sa intretii afacerea lucrand doar cateva ore pe saptamana.

Cat Poti Castiga Cu Google AdSense?
Sa zicem ca ai un site care are 1000 de vizite, din acesti 1000 de vizitatori, cel putin 50 dintre ei dau click pe reclamele afisate pe site-ul tau. Am pus doar 50, in ideea de a prezenta varianta cea mai pesimista si a-ti prezenta lucrurile intr-un mod cat mai simplu. 50 x 0.10=5 dolari pe zi, 150 dolari pe luna, 470 lei noi.
Cat ai castiga daca ai avea 10 site-uri? Dar 50 ? Te las pe tine sa faci socoteala.

Ce Iti Trebuie Pentru A Reusi?
• IN PRIMUL RAND VOINTA!
• Un calculator.
• O conexiune la Internet.
• Si...
•Colectia De Site-uri, Soft-uri Si Articole Oferite In Pachetul "The Adsense Profit Pack". Pachetul contine absolut tot ceea ce ai nevoie pentru a reusi performanta de cel putin 7 dolari pe zi, performanta pe care eu am reusit sa o ating intr-un timp foarte scurt.
Care Este Continutul Pachetulului "The Adsense Profit Pack"?


Prima Parte - Pachetul De Continut
#1 - Baza de date cu articole
Vei primii peste 22,000 de articole de super-calitate, scrise intr-un mod profesional, in ideea de a atrage click-uri foarte bine platite. Baza de date cu articole este una dintre cele mai importante parti ale pachetului The Adsense Profit Pack.
#2 - Site-uri AdSense Gata-Facute
Primesti peste 200 de site-uri gata-facute pentru AdSense. Aceste site-uri contin peste 20,000 de pagini pline de continut de calitate, astfel vei avea peste 150,000 de reclame Google AdSense pentru a genera venituri masive intr-un timp cat mai scurt.


Partea A Doua - Unelte AdSense :

#1 - AdSense Tracker
AdSense Tracket iti permite sa urmaresti click-urile catre site-ul tau. In plus, iti arata foarte multe statistici pentru a te ajuta sa-ti cresti venitul din Google AdSense. Se poate instala pe un numar nelimitat de site-uri, poti seta culorile link-urilor, background-ului, liniiilor, textului si multe altele.
#2 - Article Site Builder
Article Site Builder extrage mii de articole de pe site-urile de profil, apoi le analizeaza in functie de densitatea cuvintelor-cheie si construieste site-uri web pentru fiecare articol extras. Acesta este un mod extrem de rapid pentru a construi continut de calitate pentru site-uri. Poti folosi aceste site-uri pentru a afisa reclame AdSense sau pentru a promova programe de afiliere gen ClickBank pentru a castiga mai multi bani. In plus, impreuna cu Article Site Builder mai primesti 50 de sabloane, fiecare avand propriul profil. Sabloanele se pot modifica complet. Posibilitatile sunt nelimitate.
#3 - Google Adsense - Ghidul Incepatorului
Chiar daca esti incepator si nu sti sa faci diferenta intre mouse si monitor, acest mic ghid iti explica in termeni simpli exact ceea ce trebuie sa sti despre Google Adsense si cum poti castiga bani afisand simple reclame pe site-ul tau. Pe langa aceste informatii valoaroase, vei primii indrumare pas cu pas despre cum sa atragi trafic pe site-ul tau si cum sa face o cercetare pe cuvinte-cheie.

Incepand cu luna iulie 2010 pachetul mai contine:



#4 Adsense Logger.
#5 Article creator.
#6 Article distributor.
#7 Web site builder.
#8 Article Site Builder Niche Templates.
#9 Article Site Directory.
#10 Blog & Ping Automator.


Partea a treia - Curs de pregatire pas cu pas
#1 Adsense Revenue Exposed
#2 The Beginners Guide To Google Adsense
#3 The Complete Adsense Handbook

Partea a patra - Tutoriale video
#1 How to drive traffic to your Websites
#2 How to increase your Google Adsense Income
#3 Twitter video
#4 Adding AdSense to your Google Site -Google Sites Ajutor

Iata ce poti invata :
Cum alege Google ce reclame sa puna pe site-ul tau. !
Unde sa plasezi reclamele AdSense pentru a avea un CTR de 40%.
De unde sa iei continut de calitate pentru site-ul tau, fara ca tu sa misti un deget.
Cum sa atragi trafic masiv catre site-ul tau, GRATUIT.
Cum sa-ti dai seama ce cuvinte platesc cel mai mult pe clic.
Si multe, multe altele...
Dupa Cum Vezi, Pachetul "The Adsense Profit Pack" Este Imbatabil.

Lista Cu Bonusuri -
#1 - Lista Cu Cele Mai Bine Platite Cuvinte-Cheie
Inceteaza sa mai cauti ore in sir cuvinte-cheie bine platite, eu am facut toata treaba pentru tine si am gasit cateva sute de cuvinte ce te platesc cu mai mult de un dolar pe click.
#2 Cum Sa Castigi Batalia Cu Google Adwords
- In acest curs vei gasi cele mai ascunse secrete ale Google Adwords : cum sa setezi o campanie adwords, cum sa-ti alegi cuvintele-cheie si cum sa profiti de trafic de calitate cu bani cat mai putini.
#3 Peste 200 De Template-uri (sabloane) Web
Peste 200 de template-uri in format HTML usor de folosit si modificat. Aceste template-uri pot fi modificate de catre oricine, indiferent daca stie sau nu programare, si sunt special create pentru AdSense.
#4 Promovare web




IN PLUS O SA MAI PRIMESTI TOATE CARTILE SI PROGRAMELE(GASITE DE MINE) DESPRE ADSENSE SI CUM SA FACI BANI PE NET

#1 Training Videos - 21 de tutoriale despre cum sa faci bani pe internet
#2 Tutoriale SEO in lb. romana (ex:Cum sa-ti optimizezi siteul, cum sa faci trafic pe site sau pe blog)
#3 Tutoriale SEO in lb. engleza(ex:Search Engine Optimization)
#4 Un Script Vandut pe net cu cel putin 15$
#5 Un script cu jocuri online
#6 Carti electronice(pdf)in lb.romana despre cum sa faci bani pe internet cu ajutorul lui google si alte metode
#7 Carti electronice(pdf)in lb.engleza despre cum sa faci bani pe internet cu ajutorul lui google si alte metode

Pentru a putea intra in posesia pachetului tot ce trebuie sa faceti este sa introduceti un nume si o adresa de mail valida in formularul de mai jos.


Pentru a putea dezarhiva pachetul este necesar sa descarcati toate 3 arhivele la dvs in calculator




























Este necesar nume si email pentru a descarca gratuit produsul
Nume:
Email:



Datele tale sunt in singuranta,nici mie nu-mi place spam-ul








20 de comentarii:

Anonim spunea...

cit costa tacxa postala

adi spunea...

foarte bun pachetul si din bonusul care il oferi in plus am invatat multe.ms

alin spunea...

Multumesc ,foarte bun pachetul.Daca mai gasesti ceva nou sa ma anunti.Ms

gabi spunea...

vreau si eu pachetul de videotutoriale,am inteles ca este bun si pentru 10 lei merita

gabi spunea...

Ms pentru pachet,faci o treaba buna

adrian spunea...

imi dai la 40 de lei si tutorialele si pachetul de google?

Unknown spunea...

ok,vb pe mail

marius spunea...

Vreau si eu amandoua la 40,ti-am trimis mail

marius spunea...

ms foarte bun

diana spunea...

Buna sunt interesata si eu de pachet ,ti-am trimis si eu un msj

vasi spunea...

ms pentru pachet si bonus

cristy spunea...

buna vreau si eu sa stiu daca e ceva de pack acesta?

Anonim spunea...

asa mai merge treaba ,sunt curios si eu ce este prin el...

Anonim spunea...

sorinelo6 ti-am dat un add pe mess sa vorbim acolo...ma intereseaza si pe mine niste detalii si sa cumpar ceva.

grione10 e id meu

victor spunea...

Vad ca te-ai pus pe facut de fapte bune ,ms ca dai pachetul gratis (ms si in numele altora ,sigur il descarca acum cu sutele)La inceput nu stiam de ce nu merge dar pe urma am vazut ca trebuie descarcat toate 3 arhivele si pe urma dezarhivat.

dan spunea...

Ms pt pachet

Anonim spunea...

poti sa-mi spui te rog cum se lucreaza cu ; article site builder ; ca am si eu un pachet Adsense si nu ma descurc deloc cu PL ARTICLE SITE BUILDING ? Si pe you tube am gasit cu totul altceva la tutoriale

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=zFvZClKHgLo

Anonim spunea...

e altceva decat am eu.Oricum mersi

Anonim spunea...

e article site builder V3.5

Trimiteți un comentariu