Chat cu Sorinelo

Farmville


Cel mai popular joc de pe facebook aduce sute de milioane de dolari creatorilor sai prin transformarea banilor reali in bani virtuali
Binecunoscutul joc Farmville are peste 60 de milioane de utilizatori,odata intrat in joc ti se da o bucata de pamant pe care ai posibilitatea sa cultivi legume,fructe,pomi fructiferi,cresti animale si cu cat avansezi in joc poti sa-ti maresti ferma ,iti cumperi utilaje si iti faci casa(e).Cei de la Zynga au spus ca in Farmville exista 40 de milioane de ferme virtuale ,de 20 de ori mai multe decat cele din Sua :).
Daca ai ceva in cap si tratezi jocul ca pe un simplu joc totul este ok ,pentru ca in joc ai posibilitatea sa-ti maresti ferma mai repede ,binenteles trebuie sa scoti ceva bani din buzunar .Michael Arrington, fondatorul TechCrunch, critică producătorul Zynga spunând că încurajează utilizatorii să cheltuiască bani reali pe bani virtuali (farm cash).Problema este ca transferul se poate face de pe telefon iar cei mai usor de fraierit sunt minorii.Cei de la facebook au spus ca verifica toate conturile si la cei sub 14 ani li se sterge contul(de parca daca am 13 ani nu pot sa spun ca am 16).
Eu unul am intrat de curiozitate si acum sunt la level 17 :)) ,da am ramas dar nu am bagat nici un ban in joc si nici nu o sa bag ,am jucat si triburile pana nu mai aveam timp de alceva dar nu bag nici un leu in asa ceva .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu